söndag 27 januari 2013

Borta bra hemma bäst

Helgens uppdatering!!!

Vi åkte ju iväg i fredags och jag gillar inte alls att åka långt eftersom det tar sån tid...
Men vi kom fram ganska tidigt ändå trots avståndet så det var ju skönt...
Känner att det börjar krypa i kroppen när man måste sitta still i flera timmar... :)



Helgen i övrigt har vart bra, ganska lugn trots att vi var i Småland.. Det brukar ju alltid vara full rulle där nere men inte denna helgen och jag vaknade inte bakfull idag, ännu bättre :)
Igår var det relativt lugnt där nere, inte många folk alls så det var ju perfekt.. 

Jag och min man gick och la oss runt halv ett så sömnen man kan ju inte klaga på direkt...
Förutom att jag är sån kattallergiker och de som vi bodde hos har katter.. Så jag vaknade av andnöd både lördag och söndag morgon så jag fick lägga mig i soffan och då blev det bättre...
Som jag har sagt tidigare så skiftar det från gång till gång... Vissa gånger sätter det sig i ögon och näsa och andra gången i luftrören och det var så denna helgen... 

Tur att jag har medicin för annars skulle det ha blivit turer till sjukan.. Men har dock sagt det nu att jag tänker inte åka ner dit förrän jag har fått bättre medicin, typ kortison.


Lillan somnade i bilen så det är inte alls kul att lägga henne nu för hon är pigg som en lärka men det är bara att vara bestämd. Plus att farmor har ju kommit nu så det underlättar ju inte precis men å andra sidan  är det inte varje dag som de träffas .. Hon var ju inte där nu när vi var hos dom så då får hon passa på :)


Ska kolla på filmen "Taken" nu klockan 21 på tv 4... minns inte om jag har sett den men det märker jag sen :)

Nu blir det sängen för lillan, ge mig styrka :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar