tisdag 29 januari 2013

Tisdag kväll

Redan andra dagen på denna vecka är snart slut, härligt :)
Igår bloggade jag inte för att jag hade inte tid, hjälpte min svärmor med lite grejer och så städade jag och tvättade... Bytte t o m mina överdrag på sofforna, från svarta till vita så nu ser det fräschare ut här hemma :)
Gillar att hålla på med inredning, gillar inte massa små saker ... tycker änna att vi har lite för mycket saker men tydligen inte, det är bara jag som tycker det... Hm

Idag har jag fortsatt med städningen, det märktes att man inte hade städat ordenligt på ett tag... 
Men nu så är det ordning och reda plus att jag plockade undan en massa leksaker i lillans rum..
Så mycket grejer hon har... suck.... 



Till helgen får vi besök... Min bästa väninna och hennes man kommer på besök och ev en till...
Min man är på utbildning fredag och lördag och förhoppningsvis slutar han tidigt på lördag (?)

Min underbara bror kommer redan på fredag för att hålla mig sällskap och hämta upp mannen min för vi har ju ingen bil... 
Funderar på vad man ska laga för mat på fredag, för det är ju bara jag min bror och min lilla flicka.. Och eftersom han ställer upp så mycket nu när vi inte har nån bil så vill jag att det blir nåt annorlunda :)
TIPS???
På lördagen ska vi ju äta tillsammans med våra gäster och den maten har vi bestämt men frågan är om man ska göra nån efterrätt (?)

Har inte fått tummen ur röven för att börja träna.. Jag ser mitt löpband varje dag och varenda gång säger jag till mig ... jag gör det imorgon jag har inte tid nu...
Snälla hjälp mig att hitta motivationen.. Jag vet att jag mår mycket bättre när jag tränar , både psykiskt och fysiskt men det är just det där med att börja igen.. Har så svårt för att komma igång med just detta...
Tips????


Tack för mig :)
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar