onsdag 23 januari 2013

Torsdag morgon

Inatt har jag drömt en massa.. kommer dock inte ihåg exakt men jag somnade runt halv elva igår kväll och vaknade kl tolv och trodde att klockan va vid 3-4 eftersom jag brukar vakna då...
Min första tanke var... Shit hoppas att jag kommer att somna om och det gjorde jag :)
Min man var hemma med dig igår eftersom jag fortfarande hade känningar, jag har ju ångest varje dag men inte attackerna men är väldigt rädd för att jag ska få det... ;(
Och eftersom jag inte vill vara ensam pga detta så får vi vara med honom på jobbet idag och imorgon. Har blivit väldigt beroende av honom just nu och det tycker jag inte om... eftersom jag nästan har vart ensam i hela mitt liv...
Har alltid klarat mig själv oavsett vad det är som har hänt.... 


Har sån inre stress, är så uppe i varv hela tiden, har jätte svårt för att koppla av... har fått tipset att massage ska vara bra men har inte kommit så långt än.... 
Jag har inte tid att ligga still... ;( 

Dax att dricka upp sitt kaffe och göra sig iordning :)

ha en underbar dag i kylan och glöm inte ta på er varma kläder kram kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar