tisdag 22 januari 2013

Gjorde va jag...

Kunde men tyvärr så gick det inte så bra... ;( 
Att få en panikångest attack är det värsta som kan hända, kanske inte det värsta i den bemärkelsen men det känns så just då och det hände mig idag och nu är jag helt slut.. Tänker fortfarande på andningen och är fortfarande yr i bollen men jag vet att jag måste äta oxå... 
Kort och gott , dagen är inte slut än men den har vart piss jobbig ;(
Några samtal till sjukvårdsupplysningen och även samtal till 112... men det fick jag ringa o avboka eftersom jag blev "bättre" och jag vet ju vart man hamnar...
Och till råga på allt så fick jag även blodsockerfall men det blir väl så när man lider av det och ändå slarvar med maten?
Fick dock veta att de har akut tider på Vc mellan kl 8-11 så jag får väl försöka ta mig dit ner..
Eftersom jag har vart så dålig idag och inte klarat av att ta hand om lillan så har min man hjälpt mig, han kom hem från jobbet. Massa kärlek till honom <3
Vet inte vad jag skulle göra utan honom ibland... 

Har även idag fått en massa info från en person som oxå har vart utsatt , som även lider av svår ångest och det uppskattas jätte mycket och det ska jag kolla upp ....
För det kan inte fortsätta så här.... Min man ska inte behöva åka hem för att jag blir dålig utan detta ska jag hantera själv... 

Nu ska jag fortsätta att ligga i soffan och ta hand om mig själv... även om det bara är att glo på tv...
Men jag måste komma ner i varv, kan inte gå i högvarv hela tiden som jag gör.. Kan aldrig slappna av...förutom när jag sover men det är inte många timmar för jag vaknar oftast vid 3-4 på natten och har svårt att somna om.. 

Min mamma sa till mig idag, gav mig bekräftelse på hur man märker att jag är uppe i varv.. jag pratar väldigt fort och typ stissigt... eller hur man ska förklara.. och så är det varje dag.... 



Tack för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar