torsdag 31 januari 2013

Redan torsdag

Ursäkta för att jag inte har uppdaterat så men jag har haft full upp :)
För en gång skull...

Har hjälpt min svärmor med lite saker och det har vart jätte skönt att ha något att göra förutom att ta hand om lillan...
Har storstädat hela lägenheten och bytt gardiner... :)
Idag har vi vart ute och lekt i parken och tagit en promenad.. Men va kallt det är ute.. Trodde inte det var så kallt, tur att man tog på lillan ordentligt med kläder men har en förmåga att inte göra det själv...
Så jag är stolt över mig själv.... Jag gick ut... :)
Idag kommer min bror för vi behöver nån som kör när vi ska handla.. Han ställer alltid upp :)
Plus att han kommer imorgon är med mig och lillan medan mannen är på utbildning ... och på lördag...

Gjorde ju en polisanmälan förra året och jag har inte fått nån handläggare än men det finns en som ska ringa mig...
Kommer ihåg när jag var hos polisen så sa de att det inte finns nåt som heter psykisk misshandel och att han måste göra nåt fysiskt för att det ska hända nåt men va fan...
Det är lika illa att bli misshandlad psykiskt som fysiskt.. Så det borde bli straffbart...
Men å andra sidan så suger svenska rättssystemet, tyvärr och de borde göra nåt åt det...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar