torsdag 24 januari 2013

Hittat nån

....
som är helt underbar.. hon kommer med många tips om allt som jag lider av... hon hjälper verkligen mig...  är så glad för att jag har funnit henne... :)
Hon "lider" av samma saker som mig så det känns jätte bra att jag har fått hennes kontakt eftersom det hjälper mig mycket... 
Alla dessa tips och all denna info som hon ger mig.. hon vill även hjälpa mig när det gäller andra saker som jag går igenom..
Hur ska man kunna tacka en sån underbar människa??
Har inte träffat henne i verkliga livet men bara detta betyder mycket för mig .... 

Massa kramar till henne ... <3



Idag har vi vart med min man på jobbet, är så tacksam för att vi har den möjligheten pga min livs situation... 

Som jag skrev tidigare idag så vill jag inte vara ensam men i själva verket handlar det om att jag inte vågar.. har blivit så rädd för mina ångest attacker och det är inte bra, för det blir negativa tankar, som kan utlösa dessa attacker... 
Imorgon ska vi vara med igen för vi ska iväg en sväng...... samtidigt som jag känner ångest inför detta så känns det ändå bra att komma bort en sväng.. för vi behöver det.... 


Jag blir så j*vla förbannad.. jag spelar ju spel på fb och jag har inte kommit in på spelet på två veckor nu efter klockan 17-18 men andra som spelar samma spel kan göra det... Varför kan inte jag??


Ha en underbar kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar