måndag 14 januari 2013

Hur ska man lyckas??

God morgon :)

Än så länge är morgonen bra, har inga känningar alls.. Känner mig dock lite nedstämd... Har många tankar och funderingar just nu.
Min största tanke är hur jag ska lyckas med allt som jag vill??

Hur jag ska komma vidare med mitt liv nu när jag tar en paus från det som får mig att må så dåligt??
Har inte hört nåt från farbror blå heller så det tar väl lång tid då antar jag.. När jag pratade med dom innan jul så sa de att de var underbemannade, tyvärr och jag vill ju inte ringa och stressa de men detta har faktiskt med barnen att göra....
Fick ju en tillsägelse när jag var där sist, att jag inte får ha kontakt med personen... Varje gång allt har gått bra med barnen mm så förstör den allt... Och säger att jag inte ska ta barnen när det är min helg eftersom de har planer...

Så nu har jag bestämt mig för att ta en paus från detta och tänka på mig själv.. Jag måste kunna ta tag i mitt liv också för att lyckas men frågan är hur???
Tips någon????







Ha en underbar dag alla... själv ska jag städa och vara med lillan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar