onsdag 23 januari 2013

God morgon

Hela natten har jag sovit, jätte skönt :) vaknade inte ens tidigt.. trodde att jag skulle sova jätte dåligt med tanke på vad jag fick veta igår... och hur jag mådde..
Fick samtalet som jag hoppades på men det är nåt som inte stämmer?
Har redan ringt mina samtal och det var inga bra nyheter men de skulle ta tag i det och då får jag väl hålla tummarna och jag sa ännu en gång till de att om det skulle vara nåt så är det bara att ringa...
Har ett samtal kvar att ringa... men växeln öppnar nu om två minuter .... hoppas att de har kommit nånstans för så här får det inte fortsätta... 
Man kan inte bete sig som ett as och aldrig bli straffad för det, man kan inte alltid komma undan.


Till helgen ska vi ju iväg men känner ångest inför det och jag måste följa med, har ingen lust till det men med tanke på hur jag mår så vill jag inte vara ensam. Och åker min man iväg själv så har jag ingen som kan hjälpa mig om jag blir dålig även min bror ska ju med..
Mamma bor inte ens i götet... 

Det är alltid så mycket stress där, folk som bara dyker upp och då får jag panik och eftersom ingen av de vet vilka fobier jag har och att jag lider av ångest och panik så blir jag ännu mer stressad.. Eller vissa av dom vet nog eftersom jag vet att den har läst min blogg... 
Usch, det ska bli så skönt att få hjälp med detta, önskade att man kunde vrida fram klockan så att det går tre veckor, säger man så???
Jag är ju ganska öppen i bloggen och jag är lika öppen in real life men just detta ämne har jag inte pratat om eftersom det inte är så lätt, jag skäms inte men det har inte kommit på tal helt enkelt.
Det är ju inte så att man håller ett föredrag om dessa ämnen när man åker bort för att folk ska veta. 


Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar