onsdag 2 januari 2013

Dagen går...

Sakta framåt...
Kanske lika bra det så jag kan kurera mig ordentligt.. Har ju inte blivit så nu när det har vart nyår och grejer....
Vissa dagar känner mig jag frisk andra dagar känner jag mig jätte förkyld, skit skumt...
Jag brukar inte vara sjuk så här länge. För mig är det länge eftersom det har gått en vecka imorgon ;(
Men men ut med skiten så håller jag mig frisk några månader, tills pollen kommer slå ut...
Tror dock att allt går runt här hemma och vi har ju haft folk här, min väninna blev ju snuvig när hon va här och vi är inte vana med hennes baciller... Blä!!!
En promenad ska vi ta nu, upp till torget och handla clementiner :)
Kanske känner mig bättre (el ännu sämre) efteråt....

Idag har jag ätit upp min halva pizza och eftersom jag har fått en sån mensvärk och måste ha choklad när detta inträffar så har jag ätit massa choklad så nu har jag ont i magen ;(
Men jag har mig själv att skylla... suck!!!
Varför får man mensvärk en vecka innan den ska komma?? det är skit... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar