måndag 14 januari 2013

Lättare sagt än gjort

Jag startade ju en ny blog på nattstad.se men jag får det inte riktigt att funka, det känns inte som att det är jag som skriver.
Har ju haft denna bloggen ett bra tag nu och har skrivit en hel del väldigt personliga saker så därför är det svårt för mig att "flytta" bloggen och börja om från början lixom.
Skillnaden är att man kan få kontakter på ett helt annat sätt, man har koll på vilka som läser din blogg mm och det gillar jag jätte mycket :)

När man skriver här vet man inte om någon läser, har fått några kommentarer men inte många, jag vet inte om någon ens läser denna blogg dagligen, om någon följer den????

snart blir det sängen för mig... har vart med mannen på jobbet idag för lillan ville åka med.. Eftersom jag var dålig igår och hade känningar imorse ville jag inte vara själv så jag tog två flugor i en smäll :)



Är det någon som läser bloggen?? Finns det någon i så fall som finner intresse??
Jag vet ju ingenting..



tack och hej från mig... God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar