tisdag 22 januari 2013

Go morron då´ra

Jag somnade jätte skönt igår kväll men vaknade första gången kl 3:58 och det kändes som en evighet innan jag somnade om. Vaknade av ångest inatt och jag minns inte att jag drömde nåt som skulle utlösa denna attack. Trodde dock att jag skulle dö men det känns ju så vid dessa tillfällena.
Är glad att jag har lärt mig till en viss del att hantera dessa negativa känslor.
Men inatt var det inte ångesten som var jobbigast utan det var tankarna och funderingarna efteråt, innan jag somnade om två timmar senare.

Jag uppskattar inte när folk pratar om mig och mina barn med andra personer som INTE har med saken att göra. Har de nåt att fråga eller säga ska de komma till MIG!! Så enkelt är det.
När detta händer och det är inte första gången så blir jag fly förbannade och får mig att undra hur lågt människor ska sjunka egentligen?
Och vad är det för rykten som egentligen går om mig och mina barn????

Är så trött på folk som inte kommer till mig, det är ju JAG som sitter med all info, det är bara jag som kan svara på frågorna , ingen annan!!!

Har ju berättat i tidigare inlägg om en händelse för några månader sen , när jag blev anklagad för att jag skiter i mina barn och kommer göra samma sak med lillan. Personen ifråga har ju alltid stått på min sida innan detta och sagt till mig att om jag behöver hjälp ska jag bara ringa och en kväll var personen som förbytt och anklagade mig, vägrar be om ursäkt för dessa påhopp för den anser att den har rätt och står för vad den säger...
Nu har jag börjat fundera på om människan har blivit bekant med med denna människa som har pajjat mitt psyke?

För den som har pajjat mitt psyke har pratat skit om mig till min familj, den personen gör allt för att smutskasta mig och sjunker väldigt lågt... 
Nu är det bara för mig att ta reda på fakta.... 




Visste ni att det är farligt att lida av lågt blodsocker?? Det visste inte jag.. det tog jag reda på igår..
Och känningarna man kan få av för lite blodsocker är nästan detsamma som ångest...
Ångest har ju liknade symptom som en stroke... 

Inte konstigt att läkarna inte vet vad som är fel på en.... 


Ha en underbar dag alla sköna läsare.. Själv måste jag varva ner till 0km/timma... Hur ska detta gå???



kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar