torsdag 14 februari 2013

Eftersom

Jag brukar ju skriva om viktiga saker i denna blogg och jag tänker inte sluta med det.
Vet att jag typ skyltar med mitt liv och allt jag går igenom men grejen är den att jag skäms inte.
Skriver ju om saker som har stor betydelse i livet, som inte många skriver om eftersom de skäms men inte jag...

Det ska inte vara tabu och skriva om psykisk ohälsa t ex. Man ska kunna vara ärlig om vad man går igenom och hur man mår men man behöver ju inte berätta detaljerat eller hur?
Men det är inte jag.. Visst finns det vissa saker jag utesluter men det är nåt som kommer ut efter hand.
Jag har mått bra nu ett tag, inga panikångestattacker ... försöker tänka positivt varenda dag även om det känns tufft.
Men lite glädje har jag allt fått, fast inget jag skryter om pga att jag vet att det kommer försvinna....
Har haft kontakt med min stora pojk... <3
Har fått det till och från...
Men jag tror inte att deras far vet om det.. Och jag har fått veta saker som jag inte accepterar ... men var sak har sin tid, är det inte så man brukar säga??

Men strunt i det nu...
Fick fin besök igår, av min halvsyster och hennes dotter, det var super trevligt <3 och det gör jag gärna om .. snart... Susanne... <3





Ha en underbar kväll alla sköna läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar