söndag 17 februari 2013

Söndag kväll och uppdatering

Och jag ligger i soffan och kollar på Ghost Whisper på Kanal 11...
Det är oxå en sån där serie som jag fattar tycke för eftersom det har med andar att göra.. :)

Igår kollade vi på melodifestivalen och det var ju inte alls några bra låtar, vilka skämt som gick vidare då...
Det var ju urkassa låtar...
Tyckte ni att det fanns nån bra låt??
Amandas var rätt okej tycker jag men hon gick ju inte vidare ;(

Det blev en tidig kväll för oss igår, det var skönt att få sova ut men söndagar brukar alltid vara så sega.. Oavsett vad som händer under dagen så är man alltid seg... Hmm undrar varför????
Ikväll blir det väl tidigt igen för snubben min ska jobba och jag har ett par samtal jag måste ringa.. Får väl hålla tummarna på att luren håller så länge.. batteriet är inte så bra, det går inte att ladda luren som vanligt utan jag måste plocka ur batteriet o lägga det i en laddnings grej...

skit jobbigt men nu i dagarna ska jag köpa ny lur.. yeah...

Har inte tränat under helgen men det brukar vara så ... o dessutom har jag bara tränat i en vecka nu, jag är på gång om man säger så.. :)
Och man måste ju vila kroppen oxå...
Vi ska ju ut o äta om två veckor och ta en krogrunda.. underbara mamma sitter barnvakt <3
Så nu blir det hårdträning i två veckors tid och rätt kost så man kan unna sig lite gott :)

Nu ska jag återgå till mitt och njuta av den lilla egentiden jag har nu...
Tack för mig :)

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar