tisdag 19 februari 2013

Goin´crazy

Usch det här med smärta är la okej till en viss gräns men att illamående ska komma smygandes uppskattar jag inte alls...
Har haft lite illamående de sista dagarna men inte så att man har kräkts men det är ändå jobbigt.
Det har kommit och gott under dagarna. Men aptiten är ändå det samma.
När man googlar på olika symptom på sjukdomar som illamående så loosar man oftast aptiten och vikt men inte jag :) det måste la vara ett positivt tecken eller???

Exakt samma som när tant röd ska komma på besök...
Det måste ju gå över nu för nästa helg ska vi ut och äta, kanske ta en krogrunda (fast vi vet ju redan vart vi hamnar, Gretas naturligtvis)
Jag står inte ut med detta, mensvärken har dock lagt sig lite men nu är det illamående, tacka gud för att jag har en sån snäll dotter, idag :)
Har sagt till henne flera gånger, kommit med olika förslag, aktiviteter men hon vill inte, tror dock inte att hon är helt okej.. Hon är lite hängig, det var hon även igår men hon har inte ont nånstans eller har feber.. Ingen förkylning på g heller.. Hon äter och dricker som vanligt och det är ju bra :)
Men det var ju ändå en lång dag igår, vi var inte hemma förrän kl 19, det tog väldigt lång tid inne i mobilaffären. Vi var inne i två butiker och det tog 1,5 timma. Suck!!!
Men barn får väl oxå ha trötta dagar???

Nä nu ska jag städa undan här hemma och sysselsätta henne... fortsätta lära henne att skriva och räkna, va hon nu vill ;)

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar