tisdag 26 februari 2013

När???

Ska mensvärken försvinna?? Det som har vart bättre idag än andra dagar men nu har den kommit tillbaka igen.. Och jag känner mig så svullen att jag inte har nån lust att äta...
Inte mycket mat idag inte....
Varför kan den inte bara komma istället så att jag blir av med skiten???
Och jag blir helt galen när folk säger olika...
Läkaren sa att jag hade en cysta på äggstocken, en sköterska sa att den hade spruckit därav blödning men det var ju tant röd...
Och om den hade spruckit skulle väl läkaren kunna se det eller???
Jag blir tokig....
Nu är det inte många dagar kvar innan vi ska ut... o då vill jag ju inte må så här.. och käka värktabletter samma dag som det blir god mat och dryck gör jag inte!!!
Och det är inte ofta vi har barnvakt då vill jag inte ju inte ställa in det pga mensvärk...
Jaja det löser sig nog... eller???

Nu ska jag dricka en varm kopp grönt te med honung.... jag brukar bli lugn av det :)

På fredag ska jag till psykologen, det ska bli skönt att prata av sig.... som inte dömer en...
Det var tre veckor sen sist men nu ska jag börja gå en gång i veckan... finally så börjar jag ta tag i mitt mående... :)
Och snart har vi  en bil och då ska jag börja övningsköra för att kunna köra upp till sommaren :)
Det är ett mål som jag har av några stycken.. hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar