fredag 8 februari 2013

Finally

Ursäkta för att jag inte har uppdaterat på ett tag men det beror på att jag inte har haft lust.. Mitt liv, mitt psyke är som en berg och dal bana...
Det går upp och ner..
Och jag har fått ännu en bra kontakt som hjälper mig, som kommer med råd hur jag ska gå till väga och vad jag ska tänka på och göra :)
Såna människor gillar jag... För jag får bekräftelse på att jag inte är ensam i min situation.

Har även kommit igång med träningen... Äntligen... Det har gått en hel månad men nu är jag på G iaf.. Bättre nu än aldrig.
Läste i nån tidning att det räcker med 17 min / dag och det har jag kört nu men det räcker inte för mig, måste träna mer.. Så jag säger att jag har börjat försiktigt så kör jag igång på måndag, på riktigt. Som innan jul :) Plus rätt kost och mina fettförbränningstabletter. Har även köpt viktkontrolls tabletter...
Har en deadline till den 2 mars för då ska jag och min man ut och äta och ta en tur till min favvo krog... GRETAS :)
Jag är inte ute efter att gå ner i vikt.. eller jo 3 kg för det är det som jag har gått upp sen jul.. men OM jag inte går ner så vet jag att det är muskler som väger... ser ju hellre att kroppen är trimmad än att se sjuk ut för det har jag gjort så länge...
Fördelen med att ha gått upp är att brösten har blivit större :) så nu ska jag försöka se till att de inte försvinner igen :)

Annars har det inte hänt så mycket.. Förhoppningsvis så får lillan börja i kristen förskola..
Själv gick jag i söndagsskola... Jag tycker inte att det är fel, jag är kristen men går inte till kyrkan, jag vill inte gå själv... Och min man är inte intresserad men det kanske kommer ???
Tror att anledningen till att jag vill börja gå i kyrkan beror nog på allt som jag har gått igenom..
Eller vad tror ni??

Asså det här med näthat/mobbning?? Hörde på radion och det var även på debatt, hur fan kan man säga såna saker till andra folk , som de inte ens känner???
Som jag alltid säger... Om det bara finns hat ge fan i att läs den bloggen då... Hur svårt kan det vara liksom??
Det viktigaste av allt... Har du inget vettigt att säga så håll käften!!!!
Sen beror det ju oxå på vad det handlar om... Jag menar det kan vara vettigt i ens egna öron men i nån annans så är det helt fel.. Men att vara jävla elak?? Att säga att man vill att en annan ska bli våldtagen t ex???
Seriöst.. sluta va så förbannat avundsjuka!!!!

Nu väntar jag på min älskade bror och min man <3 min bror ska va med oss hela helgen... :) Alltid lika trevlig..
Just det .. jag får ju inte glömma personen som jag fick bra kontakt med i somras ....
Trevligt sällskap med Go mat och go dricka... :)

Ha en underbar kväll alla sköna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar