söndag 24 februari 2013

Helgens uppdatering

Nu är det söndag kväll och helgerna går så fort ... suck!!
I fredags fick vi gäster och hade jätte trevligt...
På lördagen kom svärmor och fredagens gäster kom tillbaka även på lördagen och även den kvällen var perfekt... Vi lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt.. :)
Och så naturligtvis så kommer ju alltid dessa sega och tråkiga söndagar...
Denna söndagen har vart den värsta på länge för jag har så jävla ont i ryggen.. Tror att det är diskbråcket som har börjat spöka för mig, eftersom jag har känningar även i benen o det brukar jag få när det är diskbråcket...
Mensvärken fortsätter att hålla i sig.. Funderade faktiskt på att åka till läkarn idag men jag avvaktar hellre... för jag känner mig inte sjuk utan lider bara av smärta...
Och dessutom sa läkaren att allt såg bra ut... :)
Hoppas att det är över tills imorgon.....
Nu blir det lite soffhäng innan sängen och jag kommer dyka i tidigt idag.. :)

Just det ... jag har beställt ett linne från dunken.se lägger upp bild när jag har fått den :)

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar