tisdag 19 februari 2013

God morgon !!!

Halva veckan redan? Det går fort, snart är det fredag :)
Natten har vart så där, måste kommit in i en konstig period för jag vill inte lägga mig på kvällarna, känner mig inte trött alls men på morgonen däremot, då vill jag inte gå upp...
Jag som alltid har vart morgonpigg men det har blivit som omvänt...
Hoppas att det går över snart för jag lägger mig hellre i tid och kommer upp tidigt än tvärtom...




Ingen direkt smärta än så länge, peppar peppar :)
Känner mig dock lite konstig idag, illamående redan!!!!
Får väl hoppas att jag pallar ett lätt träningspass idag för igår blev det ju inget pga smärta i rygg o nedre delen av magen... ;( tjejmagen...



Just det igår sa även sköterskan att om man nu har detta som de ska kolla efter imorgon kan man även få graviditets symtom, det kanske är det jag har eftersom jag känner mig konstig hela tiden?
Jag är ju inte sjuk...
Och gravid är jag
  INTE....


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe för att låta dagen börja :)

Ha en underbar dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar