måndag 18 februari 2013

Jaha...

När man väl samlar krafter och mod för att ge sig ut i folkmassan för att köpa en ny lur så fanns den inte inne.. Jag som trodde att det bara var Iphone 5 som inte skulle finnas...
Nu får man vänta ett par dagar... Suck!!!
Men det gick bra trots alla folk och värmen i butiken, hade lite känningar men det var bara att trolla bort dom.. och det gick bra :)
Det är inte ofta jag säger att jag är stolt över mig själv men ibland så måste jag skryta :)
Och idag är en sån dag ...
Tack underbara broder för hjälpen, för att du körde oss.. du är bara så bäst <3

Nu är jag trött, så det får bli soffhäng med familjen, lillan ska snart sova... det har vart en lång dag.
Och den fick avslutas med lite friterad kyckling... 

Nu är jag mätt i magen ... 



Ha en underbar dag alla sköna läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar