måndag 25 februari 2013

Obehagligt...

Förut när jag loggade in på facebook så såg jag att det fanns en som hade delat mitt foto, någon som jag INTE är vän med... Skickade ett meddelande till personen men tror dock inte att jag kommer få nåt svar..
Så nu har jag tagit bort mina foton och tänker inte lägga upp fler, vem fan vet vart bilderna hamnar???
Man kan ju bli utsatt för hemska saker .... Tanken får mig att bli orolig.
Men eftersom jag tog bort min bild så fanns inte bilden kvar på hans/hennes sida.. Men tänk om människan hann spara bilden på sin dator???
Många knepiga tankar just nu...
Jag är ju lite av drama queen!!!!

Maten var jätte god som vanligt, va jätte hungrig men när maten väl låg på tallriken så var jag inte lika hungrig längre så lite mat fick jag allt i mig...
Nu känner jag mig uppblåst som en ballong, riktigt så här illa brukar det inte vara efter maten..

Csi ikväll då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar