torsdag 28 februari 2013

Fråga Olle

Just nu ligger jag och tittar på Fråga Olle dokumentären på kanal 5...
Alltid  lika givande att se på detta program och min man får samma kommentar varenda gång...
"jag skulle aldrig kunna vara en sån programledare som är med när andra har sex"
Tänk egentligen hur folk skiljer sig från varandra....
Att alla är väldigt olika...

Jag kanske ska börja läsa beteende vetenskap med tanke på hur jag observerar folk och samlar fakta.
Och försöker förstå andra... Ja den listan kan göras lång... :)

Jag ska börja plugga, så småningom... jag vet ju vad jag vill plugga och jag har ju erfarenheter plus att jag har samlat en j*vla massa info på datorn, lagstiftningen och barnens rätt i samhället mm
Det blir nog så när man har vart så utsatt som jag har vart och som jag är ibland....
Även väldigt påläst när det gäller psykopater och psykisk ohälsa... och allt vad det innebär...


Nu ska jag snart sova.. för jag håller på att planera morgondagen och lördagen...
Imorgon är det städ dag, tvätt, tid till psykologen ...vila!
På lördag är det är fullspäckad dag men ändå soft... :) tills vi ska åka...
Har inte val vad jag ska ha på mig, bara linnet som jag köpte.. så jag får väl gå igenom mina skåp imorgon o kolla in vad jag har... Bild kommer upp på lördag.. ska försöka ta en del kort och lägga ut på bloggen...


God natt och kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar