måndag 11 februari 2013

Måndag då

Idag har jag vart hos psykologen... Jag kände mig jätte konstig innan jag gick dit men å andra sidan hade jag många tankar om just detta möte...Hade ingen aptit heller på morgonen, den kom sen..
Men det gick bra, som jag trodde.... Visst blev det känslomässigt när man pratade om situationen och allt som händer och som har hänt.
Och vad jag har fått veta nu de sista dagarna...
Någon som vi ska fokusera på, prioritera är mina panikångest attacker.. Fick även höra vad dom beror på och en jämförelse.
Och mina panikångest attacker beror på allt som jag har gått igenom , som jag går igenom ..
Att jag känner mig hotad pga saker som har hänt.. Typ flashbacks.. Det var inget kul att höra men sanningen gör ont ibland..
En härlig promenad blev det ner till vårdcentralen, det tyckte även min mor eftersom hon fick vara barnvakt. Vi pratade en del om just mitt mående men jag sa att skulle det hända nåt så är jag åtminstone på rätt ställe :)
På vägen hem blev mamma trött.. Haha... det är ju uppförsbacke på väg hem :)
Jag tyckte det blev svettigt.. Men det är ju så när man kör en 16 kilos flicka i en vagn, i uppförsbacke. Och vagnen är ganska tung den med....
Tänkte jag skulle träna idag men insåg att jag inte behöver göra det för jag har redan fått den träningen :)
Nu är det tre veckor till nästa tid och jag längtar redan... Kändes så skönt... även om det var jobbigt. Är en sån person som gärna inte gråter men den satt i halsen...
Jag gillar inte att gå till vårdcentralen eftersom det bara är sjuka folk där.. Tog handsprit innan jag gick dit, tog inte på några dörrhandtag utan vante men hälsade dock utan vante på psykologen.. Inte bra...
Det första jag gjorde när jag kom hem var att tvätta händerna, det fick även lillan göra..
Massa baciller.... Blä!!!
Nu känner jag mig jätte sjuk... och trött men det är bara ren inbillning, det vet jag...

Nu ska jag städa undan lite så att det är städat när mannen min kommer hem..
Och på onsdag får jag fin besök av min halv syster som jag inte har träffat på ett bra tag.. Kul...

Ha en bra dag alla sköna läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar