torsdag 21 februari 2013

Uppdatering efter läkarbesöket

Det gick bra hos läkaren... Inget fel på mig eller min personliga del...
En Cysta på vänster äggstock, såg normal men det är vanligt och det hittades inte några konstiga saker, så jag har inget att oroa mig för och jag behöver inte komma tillbaka...
Men andra ord...... Jag är INTE gravid!!!!
Just det ...
Det här med kvinnokroppen .... Alltid lika fascinerande !!!
Äl ska vi inte ens prata om...
Ibland kan den hoppa över en månad men man får mens ändå.... Och ibland så får man äl från båda äggstockarna och ibland höger och andra gången vänster..
Tycker det är jätte kul att höra varför jag tycker det har jag ingen aning om...
Funderade på det på vägen hem, skruvade tankar som jag får ibland..
Har ju tre barn, två av dom är vänsterhänta, den äldsta och yngsta... Kan jag ha blivit gravid då när jag haft äl från vänster äggstock??? Haha

Nu är jag super glad i a f.. skrev ju igår eller när det var att jag oroar mig säkert i onödan och som vanligt hade jag rätt :)

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar