tisdag 19 februari 2013

Kan jag aldrig...

Låta bli att googla på olika saker :(
Jag har fått mensvärken från helvetet och jag har precis haft den.. Ringde ju sjukvårdsupplysningen för att fråga om det var normalt, har aldrig vart med om det förut. De sa att det kunde bero på vad som helst och de hänvisade mig då att jag skulle ringa till gyn och det gjorde jag, fick en tid på torsdag. Ångest!!!
När sköterskan sa vad det kunde vara, att det även är helt ofarligt och att det är vanligt bland oss kvinnor så jag kunde ju fan inte låta bli att googla det ändå så nu har jag massa tankar... 
Jag blir så trött på mig själv... Suck!!! Men även där stod det att det är ofarligt och att det går över av sig själv,  väldigt sällan att det är allvarligt... Men ändå..
Kommer gå på nålar iaf tills undersökningen... Samma visa varje gång man har vart hos läkaren och så har man naturligtvis oroat sig i onödan :)
Säkert samma sak denna gången...

Idag blir det säng läge för mig eftersom det gör ont men å andra sidan har jag känt mig lite konstig de sista dagarna, känt mig sjuk och febrig men inte har jag nån feber.... Svullen, precis som jag brukar göra innan mens... Kroppen är lite knepig har jag märkt och även läst ... Många kvinnor funderar mycket på hur kroppen fungerar och vad som kan vara fel...
Jag är INTE ensam här heller :) yeah!!!



Ha en underbar kall dag... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar