onsdag 27 februari 2013

Torsdag morron !!!!

Imorgon är det fredag tralalalala :)
Och på lördag blir det utgång, det var jätte längesen vi var ute... så jag uppskattar redan lördagskvällen :)
Det är så när man inte har barnvakt eftersom mor och far föräldrar bor så långt bort, måste åka tåg eller sitta i bilen flera timmar....
Samtidigt är det bra med tanke på att då är man inte ute så ofta och uppskattar dessa utekvällar dessto mer och om jag ska vara ärlig så bjuder jag hellre hem folk och äter och dricker gott för då kan man lägga sig när man vill.. När man är ute på stan måste man åka taxi för att komma hem och lägga sig..
Men jag börjar bli gammal och jag får alltid sån baksmälla även om jag inte dricker så mycket... Tror dock att det är mer psykiskt, kan det vara så??

Nu har jag druckit upp mitt kaffe så nu blir frukost... Frågan är vad jag ska äta bara, smoothie eller flingor???

Ha en underbar dag... alla sköna läsare <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar