onsdag 20 februari 2013

Haha

Jag delar ju min blogg på facebook :) När man skriver så som jag gör så tror folk att jag kan vara gravid, jätte kul....
Nu ska jag berätta en sak....
Min mens slutade för 9 dagar sen ca och igår fick jag mensvärk, på tog för tidigt så jag ringde till gyn och fick en tid i morgon.
Sköterskan sa att det kunde vara en vätskefylld cysta, som är helt ofarlig och vanligt för kvinnor som har tant röd på besök, oftast så spricker dom av sig själv men ibland kan man behöva operation, beroende på storlek mm.
Hon sa oxå att OM man har en sån här så kan man få graviditets symtom....
Vilket jag måste ha fått eftersom jag mår illa hela tiden och får börja dagen med en samarin. Dessutom ska man aldrig säga såna saker till mig för då har jag allt... :) 
Visst har jag googlat lite och läst att man kan vara gravid trots blödningar, vissa har haft det under hela graviditeten och andra bara i början och inte fattat att de har vart på smällen ... men det är ovanligt.
Och det gäller inte mig!!!!
Vet ni varför???
För jag har koll :) Det finns inget som jag inte vet om mig själv!!!!
Men folk får jätte gärna tro vad dom vill för det är inte min huvudvärk... Låt dom snacka och tro på det dom vill tro på , huvudsaken är att jag vet vad sanningen är :)
Dom som har läst bloggen och gett mig kommentarer de bara driver med mig, för det är såna de är... :)
Helt underbara människor <3

Kram kram

ps illamående kan bero på mycket... och inte bara en graviditet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar