fredag 1 mars 2013

Äntligen fredag :)

Men tyvärr kan jag inte säga att dagen har börjat bra för jag tror fan att jag är på väg att bli sjuk... ;(
Känner mig jätte trött och på väg att bli förkyld men å andra sidan fick jag höra att man kan känna så om man har vart ledsen och gråtit och det har jag ju gjort så det kan mycket väl bero på det...
Att jag är trött kan oxå bero på att jag har sovit gott och det brukar jag ju inte göra, har sovit som en stock de senaste nätterna :) kanske sovit för mycket???
Det märker vi imon...

Nu väntar jag på älskade mamma eftersom hon ska följa med mig idag för att passa lillan :)
Det är skönt att det är fredag idag för det innebär att man kan slappna av på ett helt annat sätt och det blir en tidig dejt med sängen idag känner jag... just nu!!!
Av nån konstig anledning brukar jag alltid må på topp när mannen är hemma för då är ångesten inte lika stor :)
Finns inte så mycket stress då heller... Lillan har ju en förmåga att ha tusen järn i elden, ibland är det svårt att hänga med , för innan man har plockat fram grejerna som hon vill använd så har hon kommit på nåt annat hon vill göra... Och allt ska ske på en gång!!!!

Nä nu får jag råda bot på min trötthet för jag kan inte känna mig så här trött... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar