tisdag 5 mars 2013

Direkt från hjärtat

....
Funderar på att Kasta in handduken nu alltså, för jag orkar inte mer..
Detta handlar alltså om att jag berättar vad jag uppskattar och inte uppskattar!!! Tänk att det ska vara så svårt att höra!!!
Jag har hela tiden trott att vi bor i ett land där vi kvinnor har yttrandesfrihet men tydligen inte...
Varenda jävla gång jag säger nåt så får jag höra att jag är Tröttsam!!!
Jag är ingen person som bara ska få ta kritik hela tiden utan att jag har gjort nåt fel...
Jag tar gärna kritik när det finns skäl till det... :)
Det är inget fel i att jag är en egen individ med egna åsikter men uppenbarligen så duger det inte.
Jag kämpar så mycket med mig själv och mitt liv och alla i min omgivning för att de ska trivas och må bra , jag är inte typen som tänker på mig själv, har aldrig vart det men ändå så är det inte bra.
Jag tänker inte förändra mig för någon, jag kanske inte är perfekt men snälla säg nån som är det???
Vad ska jag göra mer??


Jag orkar inte mer nu... Jag är tillräckligt stressad ändå och jag behöver komma ner i varv men hur fan ska jag kunna göra det när jag måste tänka hela tiden på vad man säger och på vad man gör, hur man gör det utan att få kritik?
Det är ju inte så att jag är elak eller säger elaka ord, jag säger bara vad jag tycker och tänker, vad jag uppskattar och inte uppskattar
.... Det är ju inte så att jag sårar någon men varför ska sanningen vara så svår att höra???



Jag är ingen jävla hund!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar