måndag 4 mars 2013

Sänghäng

Stackarn är inte bra, jätte snuvig, väldigt hostig och hängig.. Har dock ingen feber så det är ju tur det :)
Då innebär det att det bara är en förkylning hon har fått, hatar hennes hosta bara med tanke på att hon har astma...
Ingen allergisk astma utan bara astma och det är stor skillnad. Och det fick vi veta när hon hade sin lunginflammation... ;(
Hon har inte lidit av astman under hela vintern, när det har vart så kallt och det har hon gjort de andra åren så jag hoppas att den är på väg bort :)

Vi har legat i sängen hela dagen.. Själv har jag inte haft nån matlust men jag tror det beror på att jag har "jäst" under helgen.. Drack ju bara öl i lördags och det brukar jag inte göra och så blev det pizza igår och det får mig att känna mig tjock i flera dagar efteråt. Jag brukar inte äta pizza men det är alltid gott dagen efter :)

Ha en fortsätt underbar dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar