fredag 22 mars 2013

God kväll fredag

Fredagen är snart slut och jag har haft en underbar dag!!
Har vart hemma hela dagen idag och lekt med lillan, alltid full rulle med henne...
Har dock haft ont i ryggen men det är ju den tiden, två veckor innan tant röd besöket... brukar alltid få värk då fram tills den kommer... suck!!!

Nu väntar vi på att vår vän ska komma.... tar alltid tid innan han kommer :)

Fick ju frågan om vi kunde åka iväg nu på kvällen men som jag säger så måste man planera när man har barn.. Man kan inte bara ta en taxi eller ringa en polare som har bil för att åka iväg... Visst det kanske finns folk som gör det men jag gör inte det... Jag funkar inte så!! Det krävs planering för min del annars blir det inget...
thats it!!
Jag kanske är för "hård" när det gäller vissa saker men jag har mina principer och det går inte att ändra på dom... tycker dock synd om min man ... men vi vet varför det är så och ni kommer få veta när allt är klart... det är mycket som kommer fram då... och mycket som jag måste arbeta med...
Detta året kommer fortsätta vara ett tufft år men nu kan det bara bli bättre.....
Jag har mina mål och jag kommer se till att de blir uppfyllda med och ingen kan stoppa mig..
Var sak har sin tid :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar