tisdag 26 mars 2013

Tisdag idag då ...

och denna dagen är snart slut med... :) jag är helt slut nu... har fixat och donat i vardagsrummet och i lillans rum.. får ju ny soffa om ett par veckor så nu är jag klar... bara lite smådetaljer kvar... och soffan haha
Bilder kommer upp sen när soffan är på plats.. :)
Im
Just det, vi har gjort ordning hallen oxå... Nu kan man sitta när man tar på sig skorna...
Bild kommer vid nästa inlägg.. har lite svårt för att lägga upp bilder med mobilen och blogga från den... Varför???
Imorgon är det dax för psykologen igen.. o det blir väl fler frågor som ska ha svar antar jag..
Tycker det är så skönt att jag har tagit tag i detta med mitt psykiska mående... för det är ju jätte viktigt att arbeta med det...
Så att man mår bra igen...
Igår fick jag ett meddelande från min stora dotter, hon och pojken ville komma till helgen och det säger jag ju inte nej till precis.. men fick veta att det är pappan som vill att de kommer.. Vet att barnen vill komma hit och att de har velat det hela tiden men inte vågat... Jag vet vad personen i fråga har sagt...
Spännande helg väntar... :)
Jag kommer säga ifrån till de nu , på skarpen.. Att de måste skärpa sig... De är tillräckligt stora nu för att bestämma själva och strunta i allt skitsnack ....
Får se vad som händer, uppdatering kommer efter helgen... :-)


Nu väntar vi på pizzan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar