onsdag 27 mars 2013

Onsdag då

Det gick bra hos psykologen idag.. vi pratade om att åka spårvagn... och att det finns olika möjligheter att hantera den stress/panik jag får...
men det kom oxå fram en massa andra saker som gör att jag inte gör det.. Som vi oxå pratade om..
Insåg idag att jag har mycket arbete framför mig och det handlar inte bara om mig längre, utan hela min tillvaro....
Varför jag har såna fobier, var de bl a kommer ifrån... Hur mycket ansvar jag måste ta när det gäller mitt och andras handlingar...
Men jag vet vad jag vill och vad jag vill ha ha och kunna göra.. Det är mitt mål...
Och nu när jag får rätt hjälp och stöttning så har jag det inom snar framtid :-D

Snart är det fredag och det innebär att de stora barnen kommer hit... Jag längtar men jag är lite fundersam faktiskt... Jag undrar varför just nu? Va är det som ligger bakom??
Eftersom situationen är som den är och den förändras bara när den andra vill det så är det nåt som inte stämmer... Och jag tar aldrig fel när det gäller detta...

Nu ska vi rensa källaren och sen leka i parken i detta underbara väder...

hej svejs




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar