fredag 1 mars 2013

Fredag kväll :)

Maten i magen... :) tacos blev det till middag idag, gillar inte att det blev så sent men ibland får det bli så ....
Gick till psykologen idag, vilket härligt väder, solen sken och det var varmt!! Riktigt vårväder...
Det tar ungefär en halvtimma att gå ner dit så vi verkligen njöt av vädret :)

Det gick bra hos psykologen, vill dock inte berätta för mycket just idag med tanke på att jag ska få en sk diagnos.
Jag fick svara på en massa frågor och svaren va från 0-5 noll, lite osv....
Ångest syndrom har jag.. så mycket kan jag säga... Och att jag måste varva ner och lära mig att slappna av men svaret på det blev då att jag inte kan det, för är så uppe i varv hela tiden.. alltid en massa som ska göras..
De enda gångerna jag kan slappna av är när jag ska sova..
Behöver ingen medicin nu i a f , det sa jag att jag INTE ville ha, vill hellre gå på samtal....
http://www.kunskapsguiden.se/psykiatri/halsoproblem/Angestsyndrom/Sidor/default.aspx

Detta är jag upp i dagen... ;( tur att det finns hjälp att få.... o att jag äntligen har tagit tag i det..
Stolt över mig själv :)
Nu ska jag umgås med min lilla flicka... <3 mitt hjärta min ängel mitt liv <3

Just det... mamma hade ingen lust att gå hem från VC eftersom det bara är uppförsbacke så hon försökte få mig att åka spårvagn.... jag kom med alla möjliga ursäkter för att slippa, hon vet att jag inte gör det.. men hon försökte ta två flugor i en smäll med tanke på att jag ska åka spårvagn imon... suck!!! Men vi gick hela vägen hem och var helt slut när vi kom hem....

Hej då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar