tisdag 19 mars 2013

Måste berätta!!!

Min stora flicka tog kontakt med mig idag :) så nu är jag jätte glad.....
Lite tråkigt bara att hon bara tar kontakt med mig när hon vill ha nåt men jag fick veta att hon blev båda glad och förvånad när jag kom och besökte henne när hon var här och åkte skridskor... Fick även veta att hon saknar mig jätte mycket <3
Så nu får vi se vad som händer i framtiden....
Nu har vi handlat allt så nu behöver vi inte handla mer denna månad... Härligt!!!
Plus att jag fick köpt min doftspray.. Vi har en sån där sak som sprutar ut doft så nu luktar det gott hemma igen.. Inte för att det brukar lukta äckligt men jag är petig med det...
Jag är petig med allt.. när det gäller att lukta gott överallt och att det är städat... Och att det alltid finns rena kläder.. Att alla har likadana tallrikar och bestick, annars vill jag inte äta...
Jag måste alltid hålla på att städa och plocka , får ingen ro i kroppen annars...
Men det vet jag varför nu....
Just det... min mamma håller på med mycket handarbete, stickar mattor och massa annat så vi var o hämtade min matta till badrummet... bild kommer imorgon :)
Se länk www.dorete.se
där finns lite av det hon håller på med

Lillan leker med farmor, så nu får vi lite egentid :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar