tisdag 12 mars 2013

Tisdag

Det var inget smart att gå ut utan att ha tagit allergi tablett innan, nu ser jag ut som Alice Cooper :-)
Men å andra sidan var det värt det...
Jag har träffat min stora tjej <3 och fick krama henne flera gånger...
Har ju inte träffat henne sen november, fick sagt att jag älskar henne och saknar henne jätte mycket!!!
Frågade henne t o m om jag kunde kidnappa henne då sa hon att hon var tvungen att gå ut med hundarna efter skolan....
Kanske en annan gång?
Hon blev nog väldigt förvånad för hon visste inte att jag skulle komma och jag hoppas att det betyder något för henne....
Hon kanske förstår att jag älskar henne och att jag inte vill att det ska vara så här....
Pojken börjar få lite kött på benen men han är väldigt reserverad fortfarande pga hans far...
Men jag märker att det är på väg... jag pratar ju med honom ganska ofta nu för tiden och det är så mysigt.....

Nä dax för allergi tablett så jag blir som vanligt igen...

Fick ju passa på att hoppa lite hage med lillan <3
Mitt minsta hjärtan... hon kan hon med :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar