måndag 4 mars 2013

God morgon !!!

Ännu en måndag som har kommit ....
Jag tycker inte alls om måndagar...
Natten har inte vart så bra eftersom lillan vaknade av att hon hostade så mycket och hon ville ha medicin men man kan inte få hur många gånger som helst.. Det är alltså inte hostmedicin hon får utan astma medicin...
Hon har blivit väldigt snuvig oxå och det har jag oxå blivit ... Jag är inte förkyld än men den är väl på väg antar jag.... Usch och Blä!
Idag blir det att städa och sätta upp en tvätt tid för jag missade tiden i fredags pga att vi fick besök :(

Är trött idag pga natten, hon vaknade ju vid fyra och det tog tid innan hon somnade om och när jag vaknar vid den tiden så brukar jag ligga kvar en timma och sen gå upp men idag somnade jag om :)

Snart dax att ta tag i dagen...

kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar