torsdag 7 mars 2013

Torsdag ef då

Förkylningen har kommit på besök, den har brutit ut men än så länge är den inte hemsk så att jag ligger pall fall :) skönt det... 
Vi har haft lite alternativ nu till helgen men det lutar åt att vi stannar hemma, det var så mycket stress, stök och bök förra helgen och jag har inte kommit ner i varv riktigt.
Frågan är om jag nånsin kommer ner i varv??

Lillan mår mycket bättre, man hör att förkylningen är på väg bort och hostan likaså men det tackar jag oxå medicinen för... Jätte bra bemötande fick man när man ringde till hennes läkare/sköterska :) för att få ny medicin...
 

Lillan blev sugen på tårta så vi har slängt ihop en kaka som jag ska göra till en tårta, dock utan grädde, det får bli vaniljkräm med lite blåbär på!
 När vi bakade nu blev jag så illamående .. det bara kom ... usch så det var bara att ta en samarin ...

Men tant röd är på ingång så det är ju inte så konstigt, brukar bli jätte kass då och svullen..
Det är jag vart så nu till och från varje kväll i flera veckor, det gick över ett tag, i helgen men nu har det kommit tillbaka igen.. Gillar inte alls det eftersom jag inte vill äta då..


Tips någon??

Här kommer lite bilder med...


Bild bevis på att jag åkte spårvagn :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar