söndag 3 mars 2013

Söndag kväll

och en uppdatering om gårdagen :)
Jag va jätte konstig igår, hela dagen ... fick ju mina värsta fiender på besök, min ångest och alla känningar som tillhör...
När jag väl började göra mig i ordning för middagen så tog jag en öl... och när jag var klar så tog jag en till .... o kände att jag började komma ner i varv men inte tillräckligt men vi var tvungna att åka eftersom vi hade bokat bord...
Turen med spårvagnen gick över förväntat även om jag blev dålig med hjärtklappningar och skakningar... Men jag hade radion på så jag kunde slappna av ... lite..
Mamma pratade med mig för hon trodde att jag skulle få andra tankar men jag sa till henne att jag måste göra det på mitt sätt :) men att jag uppskattade hennes välmening..
När vi kom till restaurangen så var det bara att sätta sig vid bordet...
Vi var på Lilla London och de hade bra service och man fick maten snabbt och det var billigt... dit kommer vi gå fler gånger... Betyg 1-5 så får de faktiskt en 5 av mig.
När vi hade ätit färdigt så åkte vi hem för att börja förfesta och jag fick sminka om mig :)
Vi hade det jätte trevligt här hemma, hade melodifestivalen i bakgrunden fast det var nog ingen som lyssnade eftersom det var så mycket prat...
Vi åkte in till stan och när vi hoppade av vid centralen så stod det två polisbilar framför en spårvagn .. varför vet jag inte men jag tog kort iaf... o det var en snubbe som blev skit arg för han trodde att jag tog kort på honom.. haha men det fick han höra att jag inte gjorde...
Naturligtvis hamnade vi på Gretas.. Det var inte så mycket folk när vi kom dit men senare var det så mycket folk och där rasade jag men jag kämpade för att inte bli dålig, sjuk :)
... Plus att jag fick blodsockerfall så det var ju bara att hämta socker :)
Jag fick träffat min bästa vakt som jobbar där, han är jätte bra och jätte snäll!!!
Lärde även känna de andra vakterna som jobbar där men det är sån jag är... :)
Och även en massa underbara folk som jag lärde känna för längesen..
I helheten så var vår kväll helt underbar :) och jag uppskattade verkligen denna utekväll men trodde dock inte att jag skulle bli dålig med tanke på att jag hade druckit alkohol..

Till min förvåning så var jag inte alls så bakfull imorse som jag trodde att jag skulle vara .. jätte skönt men trött har jag vart som f*n men det brukar jag bli ...

Egentligen det bästa med dagen igår var att jag fick fin besök... Det kommer jag leva länge på, han stannade inte länge men han kom förbi innan han stack till sin kompis :)
Nu får jag nästan tårar i ögonen av lycka <3

Lillan har börjat hosta som f'n och börjar bli snuvig.. måste ringa läkarn imorgon så de får skriva ut astma medicin.. jag hoppas att hon inte blir jätte sjuk nu , är alltid lika nojjig när hon blir sjuk sen hon hade en allvarlig lunginflammation i vänstra lunga.Usch!!!

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska dejta min kudde...... natten kommer nog inte bli så bra med tanke på hostan hon har.... ;/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar