torsdag 14 mars 2013

Finally friday

    God morgon!!
Idag är det den bästa dagen på hela veckan... Fredag!! Och jag gick upp innan kl 7 idag... Kors i taket!
Har ju blivit så morgon trött den senaste tiden, hoppas bara att det är en period jag går igenom. För jag är hellre morgon pigg än kvälls pigg!
Idag har jag massor att göra... Ska tvätta, städa, packa förhoppningsvis så kommer mitt paket idag :-)
Det är så bra när man kan beställa kläder för då slipper jag gå ut och handla...
Tre tröjor har jag köpt, bild kommer när jag har fått dom ...
Ska beställa snygga tröjor från se länk
www.missme.se
Tycker de har jätte snygga tröjor där!

Ska även fixa till min nya frissa idag :-D bild kommer när jag är klar....

Jo just det... De ska införa rökförbud på perrongen, badplatser, uteserveringar, lekplatser och det tycker jag är jätte bra.
Men att hela Sverige ska bli rökfritt 2025 tror jag inte kommer att hända...

Nä dax att dricka upp sitt kaffe och börja med dagen...
Uppdatering vid senare tillfälle..

Puss å kram

2 kommentarer:

  1. Tack för länken, hade inte hittat dit om jag inte halkade in på din blogg=)

    SvaraRadera