tisdag 5 mars 2013

Nu så ;(

Nu ger jag fan upp....
Kastar in handduken !!!!
Det har gått för långt nu....
Sån här negativ energi behöver jag inte i mitt liv...
För jag är en bra människa .... jag är inte perfekt men jag är bra som jag är... jag står för mina fel och brister, tar ansvar för mina handlingar, tar konsekvenserna om det blir några...
Jag står för vad jag säger och gör!!!
Men att behöva ta ansvar för andras handlingar och ord det gör jag inte!! Inte en chans att nån kan kräva det utav mig... 
Och jag köper inte att bli anklagad för att det ska rättfärdiga det personen i fråga gör och säger.. 
Jag uppskattar inte när folk lägger ord i min mun och sen anklaga mig för att jag har sagt det!

Och alltid få höra "jag visste att du skulle säga så"
Va fan, har människorna blivit gud nu oxå???
Undrar vilken planet jag har vart på ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar