onsdag 27 mars 2013

Va skönt :)

Vi har pratat länge om att rensa i källaren.. och idag hände det :)
Har kastat en jävla massa... jag anser att när det har legat i källaren så länge så behöver man inte spara på det, det är ju inte så att man lär sakna det precis :-D
Fanns lite grejer som vi ska sälja ... Bl a en mimmi pigg vagn och en lära gå leksak som även spelar musik och lite annat smått och gott...
Ska bli så skönt att få källaren nästa helt tömd ... En huvudvärk mindre... hihi

Har vart i parken och lekt lite i sandlådan med lillan, fasiken va kallt det var... Säger alltid till lillan att hon ska ta på sig mycket kläder men tro fan att jag inte gör det själv...

Snart är det påsk o dax att måla ägg... vi äter vår påskmiddag på fredag istället eftersom min bror kommer oxå.. annars blir det inte så mycket påskfirande.. barnen får väl leta påskägg ...
Kanske inte så uppskattande eftersom de är så stora så vi får väl se vad de säger haha

Har haft kontakt med min stora flicka nu i ett par dagar... o jag är reserverad.... men jag tar det som det kommer, har inga större förväntningar faktiskt med tanke på jag förväntar mig nästan att de kommer försvinna i ett halvår igen ....

Nä nu är jag hungrig....

Min bror som har tagit bilden.. ser ni samma som jag?? kolla molnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar