tisdag 5 mars 2013

Tisdag då

Håller på med tvätten för fullt, usch va mycket tvätt vi har idag :(
Och jag måste sätta upp en tvätt tid till för att tvätta lakan och handdukar, gör inte det idag ifall det inte hinner torka .....
Känner mig väldigt pigg ändå för att ha fått besök av Mr förkylning men den har väl inte brutit ut ordenligt, hoppas dock att den gör det för då har jag haft min förkylning detta året :)
Lillan är fortfarande jätte förkyld och hostan är kvar men hon börjar få upp det äckliga som finns i luftrören :) det är ju positivt....

Jag blir så trött på folk som bara klagar och ställer det till det för andra helt utan anledning...
I fredags var en soft kväll och när vi hade på radion lite lågt och satt o pratade var det någon som knackade och ryckte i dörrhandtaget på vår dörr och jag gick dit för att kolla vem som var där men det fanns ingen där... Den hann sticka...
Nu fick jag veta att det finns någon som klagar på alla.... Under alla dessa år jag har bott här har vi inte fått ett enda klagomål eftersom vi inte brukar föra massa oväsen med tanke på lillan...
Jävla människa...

Nu blir det tvättstugan... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar