fredag 8 mars 2013

Fredag hela dagen :)

Idag har jag och lillan haft en städ dag... Gud va duktig hon är på att städa men när det handlar om att plocka undan i sitt rum då orkar hon inte... Men att torka, hon slutar inte... Och så får man höra kommentaren "Usch! Va skitit du har det här , Mamma"
Tack älskade vän... Jag gör ju inget annat än städar...

Förkylningen är fortfarande på besök, har fått en väldigt lindrig sån så jag funderar på om det är allergi jag har fått, det börjar ju trots allt bli vår ute... :-)
Kanske lite tidigt....
Det märker vi snart...

Ja då har vi en bil på G, fy fan va skönt!!! Jag hatar verkligen att vara utan bil för man blir så fast.
Har själv inget körkort, än men eftersom jag är så bortskämd så har det vart jätte jobbigt.
Och jag åker ju inte spårvagn!! Kollektivt...
Ska börja övningsköra nu när bilen har kommit.. Så håll er borta från vägarna hahaha



Snart mat...
Ha en trevlig kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar