söndag 17 mars 2013

God eftermiddag ;)

Då har vi kommit hem och allt är som det ska vara .... allt är upp packat och lillan har redan hittat sina saker :)
Summering av helgen....
På fredagen var ju hos psykologen.. Han frågade mig vad jag ville ha ut ur detta då sa jag att jag vill veta vad som är "fel" på mig...
Därav alla frågor som jag måste svara på ... Vi blev inte klara men av det som han fick veta så undrade jag naturligtvis vad han har kommit fram till.. Och det fick jag ju veta men tänker inte berätta nåt förrän det är klart....
Efter mötet åkte vi till Småland och bodde hos svärföräldrarna fredagen till lördagen.. Jätte mysigt och lillan fick leka av sig i flera timmar med kusinens barn .... Lillan är inte blyg längre och det visade hon klart och tydligt nu i helgen, det märks att hon är van med människorna och att hon älskar dom.. Det är så härligt att se <3
På lördagen så förflyttade vi oss till mannens systerson med flickvän och det var nog det bästa under hela helgen.. Så många goa skratt vi fick.... Jag skrattade så mycket så att jag fick ont i magen och tårar....
Vi åt även tacos och det är ju en maträtt som man kan äta lite för mycket av.. :)
Idag så trodde mannen min att han inte kunde köra förrän till kvällen men det blev en tidig kväll igår, kors i taket.. Vi kunde gå på fest men varken jag eller mannen orkade det och det nästan varenda gång när vi är där nere är det fest men denna helgen var lugn.. Härligt!!!
Känns så bra när man vaknar upp dagen efter utan att vara bakfull.... :D


Nu blir det Kina mat som svärmor bjuder på mums...

Ha en underbar kväll alla....
Just det... karate kid den nyare versionen kommer ikväll kl 21 på tv3 ... jag tycker den filmen är bra, har sett den innan men ska se den ikväll igen...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar