måndag 8 oktober 2012

God kväll måndag

Idag har vi fixat det sista på bilen, härligt!! Snubben min hade två dagar semester kvar att ta ut så han tog en idag och nästa blir på en måndag, dagen efter min födelsedag. Slapp måndagsångesten idag och det gillas jätte mycket. Inom snar framtid kanske det händer något stort... Vi har fått ytterligare en ide som jag gillar jätte mycket. OM det skulle hända innebär det en stor förändring för oss och framförallt mig, det skulle verkligen vara en dröm. Vi tittar runt och kollar möjligheterna. Säger inget än till någon eftersom vi inte vill att det ska bli en massa snack och tjat. Vem vet vad som händer inom ett år nu, som det ser ut nu så kan det hända jätte mycket! Just det lillan fick en onepiece av morbror och morfar, amerikanska flaggan och min sambo är ju amerikanare så han blev lite avis.. hahaha Bild kommer upp i morgon... Vad har ni gjort idag?? Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar