torsdag 11 oktober 2012

God morgon Torsdag

Idag är det ingen vanlig dag för det är min stora flickas födelsedag!! Det sorgliga är att jag inte kan gratulera henne eller ge henne present för deras pappa har tagit de ifrån mig ;( Jag får ingen kontakt med varken barnen eller med deras far. Med andra ord ingen förändring sen sist jag skrev om det.. Så idag är det deprimerande dag, mår inte alls bra, ledsen, nedstämd, känner mig som en usel mamma. Men jag vet att detta inte är mitt fel och jag vet vad jag har gjort för att fixa allt men man kan inte fixa allt själv när det gäller detta. Och har man även familjerätten emot sig så är det ingen ide att fortsätta. Plus att tant röd har kommit på besök så livet känns åt helvete idag.. Men det är bara att fortsätta kämpa vidare! Skickade ett sms till min flickas fröken i hopp om att hon kan gratulera henne från mig och även hälsa henne att jag saknar henne enormt så vi får väl se om jag får något svar om att hon har gjort det ? Va fort det har blivit kallt då... 0,6 grader va det vid 7:tiden i morse, suck! Nu är det dax att köpa vinterjacka :) Vad ska ni hitta på för kul idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar