onsdag 31 oktober 2012

Mitten av veckan, redan

Jag börjar nog bli förkyld igen... Suck! Det började redan igår, kände mig täppt i näsan och idag är det likadant. Lånade lite nässpray från min dotter :) Det är vädrets fel att det blir så här, det har ju blivit jätte kallt, jätte fort. Och man tar ju på sig mycket kläder när man går ut .. Jag saknar mina barn jätte mycket, det känns som jag har en tomhet inombords. Att det saknas en stor pusselbit. Kan fortfarande inte få tag på de ;( Det är jätte jobbigt eftersom man inte kan göra så mycket just nu. Har dock funderat på att prata med en advokat även om det är svårt, han har smutskastat mig så inför barnen, de tror ju på allt han säger och eftersom jag inte får nån kontakt med de kan jag ju inte säga som det är. Att anlita en advokat är mer för att skrämma honom. Han förlorar ju på att han har gjort som han har gjort, det framkommer ju i sms att han inte samarbetar, att han håller de borta från mig när jag inte gör som han säger. Anledningen till att han tog tillbaka det förra gången var för att det kostade så mycket pengar och för att jag berättade för hans advokat hur det ligger till, vad han säger och gör och att jag kan blanda in skolorna :) då ville han inte gå vidare med det, pappan alltså ... Idag blir det en lugn dag med lillan :) Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar