söndag 14 oktober 2012

God morgon måndag

Jaha då är det måndag igen då... Får se om måndags ångesten kommer, det gjorde den inte förra veckan i a f och det var skönt men det kan ha vart för att min man hade semester, jag behövde inte vara själv :) Vi har vart tillsammans i snart 6 år och nu i två dagar har jag känt mig nyförälskad, upp över öronen förälskad, känner att jag verkligen älskar honom :) Kan bara titta på honom och det pirrar i hela kroppen... Hur ofta är det att man känner så efter snart 6 år? Det är ju inte så att han gör nåt speciellt utan han är Han med stort H!!!! Känns också som att vi har vart tillsammans i en evighet.. Lärde känna honom redan -97. Tio år senare blev det han och jag ... Det är kärlek <3 Det känns som att livet kommer ha en positiv vändning snart men hur det vet jag inte.. än! Kanske för att jag känner som jag gör och för att vi har ändrat våra planer inför framtiden, det är många som kommer bli chockade/överraskade.. Så mycket kan jag säga! Men var sak har sin tid :) Idag kör vi igång med träningen igen.. det ska bli härligt att ställa sig på bandet och bara svettas, det känns som att det var en evighet sen sist. Fem veckor har gått. Måste säga det ... Under dessa fem veckor med förkylning och hosta (har inte vart sjuk i dessa veckor bara lite hosta) har jag bara gått upp 1-1,5 kg. Det är inte mycket med tanke på vad jag har käkat.. Det har vart pizza, såser, pommes, mcdonalds.. Ja den listan kan göras lång. Och naturligtvis en massa onyttig choklad :) Kan ju bero på att jag inte har vart så fokuserad på att stanna på den vikten. Mina planer är ju att gå upp lite i vikt så att jag kan bygga muskler men även det har tydligen sin tid.. Nu blir det frukost och efter 1 timma drygt blir det träning.. Vad ska ni hitta på för kul idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar