lördag 6 oktober 2012

God morgon lördag

Vad ska jag säga?? Igår va det ju X Factor!!! Blev jätte glad när jag fick se vilka som gick vidare.. det var ganska svårtippat måste jag säga :) Är så glad för att mina favoriter fick stanna, de är verkligen duktiga... Under nyheterna ville jag titta på Criminal Minds tills X factor skulle börja igen med resultatet men det hann jag ju inte förrän jag somnade gott... :) Min kropp har ju vart mysko nu ett tag men det börjar kännas bättre... Mensvärken har avtagit men imorgon är det ju beräknat så den kommer väl vilken tid/dag som helst nu.. Har känt att den har vart på G länge nu men kroppen är ju skruvad hihi Idag ska vi ut och handla för lillan fyller 4 år i morgon. Tiden går så fort, man hinner inte med. Snart börjar hon 0:an när hon ska fylla 6 år. Kan man inte bara stanna tiden lite? Jag blir ju bara äldre med och det vill jag ju inte, ska det fortsätta i denna takten är man fan snart pensionär hahaha Vad ska ni hitta på för kul idag?? Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar