fredag 12 oktober 2012

God morgon fredag

Alla dessa sms men kom ändå inte fram till nåt.. Suck! Slöseri med tid och pengar ;( Men jag fick ett tack för rådet! Det finns en sida som har väldigt bra "ordspråk" som jag lånade igår för att ge honom för det stämmer så bra så nu fick han nåt att tänka på, sa han! Inte för att jag tror på honom men men.... Jag visste väl att han hörde av sig för att han hade pratat med mamma men varför han hörde av sig när flickan min inte va i närheten förstår jag inte? Fick ur mig en massa saker igår som jag har velat säga i all evighet så nu är den huvudvärken över :) Men det blev inget bråk eller konflikt, kors i taket :) För en gång skull blev man inte påhoppad eller kränkt! Men som sagt vi kom inte fram till nåt så det var väl både på gott o ont.. Jag vet inte om han ska fortsätta hålla barnen borta och anklaga mig för att jag inte vill träffa de men igår fick jag veta att de inte ville träffa mig men jag klandrar de inte efter allt de har fått höra! Jag skulle inte heller vilja träffa den som man får höra en massa lögner om, that´s life! Nu är det väl bara att hålla tummarna då, hjälper ni mig?? Nu ska jag återgå till min dag trots yrseln.. Men det finns ett skäl till varför jag har det idag.. tant röd på besök :) Vad ska ni hitta på för bus idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar